2013年6月26日 星期三

我的夢想國。瑞士 (4)



                  
第 4 日行程喇,
呢日係我超期待嘅,可惜...

其實琴晚領隊已經同我地講,
今日會去嘅地方 "采爾馬特 zermatt" 呢幾日天氣唔好,
希望我地明天會有 "奇蹟" 出現...

今朝早起身,"洛加伯 leukerbad" 嘅天氣都係麻麻,
心情跟天氣一樣... 
但係,旅行嘛,輕鬆啲,ok,lets go
* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

早餐後,由 "洛加伯" 黎到 "采爾馬特",
呢度係酒店門外嘅景色,
天氣好,係可以望到 "馬特洪峰 mt.gornergrat" 嘅,
即係三角古古力嘅標誌,
當日個山頂尖尖位比啲雲遮蓋左 lu...






check in 後,我地就坐登山火車上 "馬特洪峰",
沿途風光






遠處可望見山下嘅小村莊



坐登山火車時走到最前,司機隔離,
當時天氣真係... 別有一番風味...




到喇,黎到 3,100.82米嘅地方喇



其時正值午餐時段,開餐先
呢度就係午餐嘅地方,啲相終於有番啲色彩




用餐後,出外影相,
但因為幾大雪,又凍,真係係咁意影左啲咋...




本來如果天氣好,係可以緩步去 "列福湖",再轉乘列車落山,
但响咁 "浪漫" 嘅環境下...  冇法 lu...




落山後,自由活動,
天色唔好,仍然一片灰灰的...




幸好仲有我最愛嘅 "小菊 daisy" 比我望吓 



今晚要早啲休息呀,重重重頭戲就响明天呀

( 續 )

沒有留言:

張貼留言